dilluns, 28 de novembre del 2011

Duatlo Ametlla del Valles

A les 8 tots a TRIBIKE preparats per sortir direcció l’Atmetlla del Valles,  preparats per anar cap a la guerra, la anada sense incidents importants nomes les típiques preses per anar al bany, sobretot per par meva com no! En un tres i no res ja estem sota l’arc de sortida

Ben col·locats a l’espera del xiulet .PIIIIIIIIIIIIIIIIII, sortida a muerte carrer avall la gent  es comença a col·locar en les seves posicions habituals els primers com sempre fan el seu grup i s’escapen el Cristian davant meu i la resta a la meva caça com ja sabia el primer sector era dolentíssim per mi ,intento no cremar-me i agafar el meu ritme a l’espera de que la pista comenci a pujar una mica , per sorpresa meva el Cristian comença e treure el peu del gas i l’enxampo ja queda poc per agafar la bici, començo a visualitzar la bici, per intentar perdre el mínim de temps possible en la transició, soc dolentíssim . Ara agafo la bici ara la meva única preocupació es apretar el cul i intentar que el Paquito no m’enganxi, això em dona força suficient per no relaxar-me en cap moment, començo a adelantar a tot crist fins que em quedo sol , i abans de arribar al Castell trobo a un grup de tres els intento deixar  però aquesta vegada sense èxit , comença la baixada i s’emenganxen com a lapes la meva sorpresa es que vaig amb el grup que es jugarà la tercera plaça, tinc clar que no serè jo però per intentar-ho que no quedi, arribem a la transició tots en grupeta

Però nomes posar-me les bambes me’n adono que ja vaig l’últim (Puto paràsit) surto treien xispes a veure si agafo a l’últim del grup que em porta del principi a final ben controlat sense donar-me cap opció, la meva sorpresa arribant a meta em trobo al Dani que arriba amb bici, i em dona les energies suficients per tirar l’últim cartucho.

PD : Joeer com corre la gent!!!!!
Paquito a lo loco!
Jaume amb l'escopeta carregada, per matar al Paquito!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada